Lilljulafton.

Idag har jag varit på väla med Johanna, jag var snäll och följde med henne när hon skulle köpa julklapp till sin far. Efter trippen på väla idag åt vi den obligatoriska torsken med vitsås och senap som vi äter varje jul.
Sen skulle jag och mamma göra julgodis för ovanlighetensskull,det brukar vi aldrig göra. Så i år fick bli den första (okej vi kanske har gjort julgodis någon gång innan men det är inget jag kan komma ihåg.) Det gick förväntansvärt bra men resultatet blev lite väl kladdigt haha.

Nu ikväll har jag och mamma tittat på något löjlig julfilm på tv men antar att det hör till julen.
I morgon är det Julafton har faktiskt fått lite julkänsla men undrar bara vart snön har tagit vägen? Det blir inte en vit jul i år heller, om det inte sker ett mirakel inatt förstås. Men egentligen så borde det börja snöa snart det är ju minusgrader och det är minusgrader. 

Ha en riktigt God Jul allihopa för det ska jag ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0