Julklappar.

Ska först börja berätta om gårdagens små bravader. Gick hem till Louise vid halv åtta på kvällen där redan Linda  befann sig. Jag och Linda satt och checka in Lullu när hon fixade sig också hann vi första lite,vars ett glas iallafall. Vi åkte till högaborg,vi skulle till en fest där vi inte kände någon.
 Louise hade bara snackat lite med killen som hade festen, och det var precis att vi vågade oss in. Men det var himla bra att vi tog oss modet för det var verkligen hur trevligt som helst. En massa nya människor och alla var glada. Tråkigt bara att vi inte kunde dra med dem ut sen efteråt.

Idag har jag varit i stan med min kära Louise och handlat julklappar. Gick även senare med min kära bror. 
Och vi har träffat Farmor idag,jag och min bror bytat julklappar med varandra och fikat lite :)
Sen gick Billy och jobbade och jag åkte hem. När jag kom hem hann jag bara hem och vända i princip hade köpt fel julklapp till min bror så fick åka iväg med mamma och pappa och fixa det sen fick jag ju vara med dem när dem skulle fixa alla sina julklappar till mig och Billy.

Har fixat alla julklapparna nu och det känns bra. Jag vill bara att det ska bli julafton nu också vill jag självklart bli frisk. Just nu lider jag av en rejäl förskylning, irriation i halsen och antagligen feber. Usch usch säger jag bara låt mig bli frisk nu tack!

image89

SMTU2 i lite halvkass kvalle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0