Juldagen.

Nu är julen över känns det som. Men det är den ju inprincip, det var mysigt igår iallafall. Fast jag kan inte påstå att jag är så speciellet glad för julmaten,men den fick ju gå ner ändå. Enligt dem andra åt jag bara mackor med ost på haha. Jag blev nöjd med alla mina julklappar och fick nog allt jag önskat mig, tack så mycket!

Idag är det värsta segedagen, så när det var en sån här dag passade jag på att städa mitt rum sällan haha. Det blir stökigt och smutsigt lätt. Ikväll blir det julbord med resterande rester från gårdagen, låter smarrigt, men någon får ju käka upp det så det får bli jag och Louise. Sen får vi se vart kvällen leder oss.

I morgon är det den årliga mellandagsrean som jag älskar och jag och Louise ska stå utanför väla klockan 10:00 när dem öppnar. Ja Louise även om vi så kommer hem fem i morgon bitti. Okej,då kanske vi kan sova lite längre så vi är där 11:00 iallafall haha. Ja vi får väl se är ialalfall på jakt efter en nyårsklänning och lite sånt smått och gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0