Fest en tisdag.

Efter skolan i går gick jag till badhuset och skulle simma. Men då visar det sig att är man under 18 så fick man inte simma förrens klockan två, töntigt men så var det. Så jag fick roa mig själv i en halvtimme men det gick väl bra. Gick och tittade i alla Söderpunktens affärer haha.

På kvällen skulle jag vara hemma och titta på tv och ha det allmänt mysigt var det tänkt. Men så blev det dock inte...
Följde istället med min bror och hans kompisar ut, turade och sen gick vi till Tivoli där petter skulle uppträda men det slutade med att det bara blev jag, linda och jenni. Men mest blev det jag och jennie. Och det var faktiskt kul kanske inte värt 130 kr men ja fest en tisdag var inte så fel ändå. Men det var nådigt jobbigt att gå upp till klockan halv sju när man hade somnat vid halv två två tiden. Men det fixade jag var i skolan halva dagen i allafall. Sen gick jag hem och sov, missade inget viktigt ändå bara en film på geografin men vi tittar ju ALLTID på film där så det var ju inget speciellet precis.

Fan varför ska jag alltid vara så skämmig, men egentligen så sa jag ju faktiskt inget. Men det märktes ju tydligen. Blir så less på dåliga förklaringar och ursäkter, en kväll inte för evigt. Orka att man missuppfattar något så mycket.

Ikväll är det ju tradionell lussevaka som menas att man ska festa en massa tydligen? Vem var så dum så dem kom på det haha. Klart en bra ursäkt för att få festa en vardag men ändå ganska töntigt. Aja ikväll blir det kanske fest eller något i den stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0