Ett positivt inlägg.

  • Det är 14 dagar kvar till Julafton
  • 8 dagar till måste vi kämpa i skolan sen är det Lov
  • I morgon slutar jag redan klockan 13:15
  • Om ca 1 timme och 30 minuter är det prisonbreak
  • I dag har jag varit ute och gått och ätit nyttigt,alltid en bra början till ett bättre liv
  • I morgon ska jag simma och fortsätta med ett bättre liv
  • Jag har sovmorgon i morgon faktiskt ända till 09:30
  • Jag har börjat dricka kaffe utan socker,äntligen!
  • Och till slut jag har en vän som heter Louise Möller som är den bästa vän man kan ha ♥

Det får räcka nu tyckte jag kom på en massa positiva saker iallafall,
nu ska jag gå ner och mysa med mamma lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0