Ett inlägg till Louise.

Hon tyckte att det var dags att uppdatera bloggen.. Håller väl med men har inte riktigt vetat vad jag skulle skriva. Nu har vi geografi och Birgitta står och snackar om Indien, orkar faktiskt inte lyssna. Hade prov i dag i svenska det gick bra men störde mig som tusan på att jag inte kunde en fråga. Men men sånt är livet.
Idag efter skolan ska vi träna på vår redovisning ska redovisa vårt projekt på fredag. Hon förväntar sig att det ska ta en halvtimme. Ganska förståligt ändå, jag menar vi har arbetat med projektet i typ 6 veckor lite mer.

I veckan har jag spenderat en massa tid med min kära mamma :) Vi har varit på Famillia letade stövlar, hittade inga. Och igår var vi istan, fikade och kollade stövlar men hittade inga. Vet att jag är sent ute men har redan ett par men dem är inte fina längre.. Så jag vill ha ett par andra. Ska till väla i morgon och titta sista hoppet eller vadå? Annars får jag köpa ett par vinter skor till.

Solade igår också fick väl lite färg men inte så mycket i huvudet ska sola nu en massa innan nyår så man är brun och fin. Också ska jag nog börja på någon diet haha så jag tappar en massa kilo. Tips på någon bra diet som gör att man går ner i vikt fort? Utan att typ träna haha, lycka till!

Idag efter skolan vill jag baka Lussebullar, ska tvinga min mamma att hjälpa mig, hehe. Nu ska jag nog lyssna lite på Birgitta hejs!

Kommentarer
Postat av: johanna

god middag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag !

2007-12-05 @ 13:15:33
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0