En löjlig lista om år 2007.

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? alldelles säkert.
Höll du några av dina nyårslöften? bröt väl dem en vecka efter nyår
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
Dog någon som stod dig nära? ja, min älskade morfar.
Vilka länder besökte du? vårt kära grannland Danmark.
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008? Roligare fester och vänner kanske.
Vilket datum från 2007 kommer du alltid att minnas? 10 maj.
Vad var din största framgång 2007? vart ska man börja haha.
Största misstaget? misstag och misstag jag vet inte.
Har du varit sjuk eller skadat dig? har varit sjuk hela hösten känns det som.
Bästa köpet? absolut min skinnjacka.
Vad spenderade du mest pengar på? nöjen och kläder kan jag tänka mig.
Gjorde nånting dig riktigt glad? Louise gör mig ofta glad.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? någon låt från sommaren.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? varken eller det var väl som vanligt.
Vad önskar du att du har gjort mer? kanske varit lite mer positiv och glad.
Vad önskar du att du har gjort mindre? jag vet faktiskt inte.
Hur tillbringade du julen? hemma
Blev du kär? ja
Favoritpogram på TV? Desperate Houseviwes
Bästa boken du har läst i år? offrad för heder.
Största musikaliska upptäckten? Amanda Jensen utan tvekan.
Något du önskade dig och fick? antagligen.
Något du önskade dig och inte fick? sannerligen.
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? hade fest tillsammans med Louise.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det finns det säkert.
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? en tuff brud i lyxförpackning kanske haha.
Vad fick dig att må bra? min familj och mina vänner
Vilken kändis är du mest sugen på? Wentworth Miller lätt.
Vem saknade du? HEMLIIS.
De bästa nya människorna du träffade? SMTU2 är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0