En andra chans.

Skolan idag var allt annat än lönt,men det visste jag ju om,men som sagt ville inte ha frånvaro.. Såg äntligen klart Odysseus på svenskan, jag tyckte det var en bra fim älskar när filmer slutar lyckligt.
Efter skolan var det lite segt men sen åkte jag och min bror och träffa pappa och sen mamma också var vi hela familjen. Var på väla norra nej så heter det inte men jag vet inte vad det heter det var på andra sidan iallfall haha sen var vi lite överallt handlade och så också köpte vi gran. Så nu är det lite mer juligt här hemma.

I morgon är det sista dagen i skolan på detta året och det ska bli så förbaskat skönt. Men lite tråkigt att vi inte ska göra något speciellet med klassen utan bara sitta i vårt klassrum och äta kakor haha.

Imorgon: Avslutning sen Grannlandet.
Fredag: Köpa julklappar med min kära bror och Louise, sen fika med Farmor och sen fest kanske?
Lördag: Baka julgodis och lussebullar jag vet vi är sent ute haha,byta julklappar.
Söndag: Lillejul blir väl mys med familjen bara.
Måndag: Julafton som ska firas här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0