Don't stop the music.

Gårdagens äventyr blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss eller vad säger du Louise? Var hemma hos My redan klockan fem och när klockan var sju var förfesten i full gång. Var meningen att vi skulle dra vidare vid halv nio nio tiden men av någon konstig anledning blev det inte så.. Så där satt vi resten av kvällen, visst var det trevligt men vi nådde inte riktigt vårt mål för den kvällen haha. Efter halv tolv ville My gå och lägga sig och vi visste inte hur vi skulle komma hem eftersom sista bussen gick halv tolv.
Så det var bara att ringa efter skjuts men vi hamnade dock på lite fel ställe om man säger så. Och på toppen på moset så trillade jag igår där hemma hos denna personen, eftersom att hela huset ser ut som en byggarbetsplats och jag såg inte den höga kanten ner till golvet så jag lägger mig rakt lång och slår i smalbenet snacka om att jag har ont nu. Men antar att det kommer gå över som allt annat!

Idag är jag fett trött och sitter här och väntar på min sege bror som är och handlar mat och jag är fett hungrig också för den delen. Ta en macka säger han men det vill jag vill inte göra nu heller när jag vet att det väntar klyftpotatis, kyckling och bearneisesås. Aja ska gå ner och titta på lite tv nu eller något, måste ju fördriva tiden hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0