Annandagen.

Igår blev det fest för min och Louises del. Var först här hemma hos mig och käkade julbord med klyftpotatis mycket passande. Sen kom Madde och Henke och hämtade oss också förfestade vi hemma hos Madde.
Efter det begav vi oss till en fest på Högaborg, det var väl ganska kul men vi stannade inte där så länge för alla dem andra skulle ut!

Så jag och Louise fick ju hitta på något och då kom hon på den brilianta idén att vi skulle tura. Men att baren var stängd hör väl inte riktigt till historien. Men iallafall när vi skulle gå på båten träffade jag Ronja och några till dem skulle också tura så var vi plötsligt några fler. Efter vår mycket händelserika tura åkte jag hem och sov.

I morse hade jag ställt klockan på 08:30 skulle ju stå utanför klockan tio som vi hade bestämt. Men Lousie ville inte svara på sin mobil så det var bara till att somna om lite igen. Men sen snackade jag med Johanna på msn och hon hade också blivit dissad så hon och jag fick gå tillsammans på väla. Men det var mycket trevligt och jag hittade mig en nyårsklänning + en tröja och öronhängen. Så nu behöver jag bara ett par svarta byxor eftersom dem sprack på insidan av låret igår när jag skulle på fest hahha! Behöver kanske en liten söt väska också till nyår men det fixar vi, nu ska jag gå och plocka upp på mitt rum ser typ ut som någon har släppt en bomb,undrar varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0