All i want for christmas is you.

I alla tidningar står om Marie och överallt på internet, fan det skulle varit Amanda. Aja nog om det hon kommer bli stor ändå.

Idag har jag sovit länge,skönt som bara den! Sen har jag varit och solat med Johanna. Tredje gången denna veckan nu lite färg har jag nog fått trots allt och det är ju bra. Har också varit duktig idag och städat mitt rum så nu är det kliniskt rent hade kunnat äta från golvet om det så skulle behövts.

Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik och tänker på julen i största allmänhet. Jag hoppas att det ska börja snöa snart så att det blir en vit jul. Hade ju varit botten om det hade ösregnat eller något i den stilen. Snön gör ju ändån julen på något sätt. Och sen måste jag handla julklappar också någon dag haha lär ju springa på väla någon dag innan julafton med alla andra idioter. Nu ska jag gå och titta på film tonårsliv med Lindsay Lohan.

image82

Förstår inte varför hon inte har kvar sitt röda hår.
Envisas med blont hela tiden det är fan fult på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0