you are my sweetest downfall.

nu är det andra veckan i skolan och nu tror jag nog vi har träffat alla nya lärare.har nya lärare i alla ämnen utom svenska,matte och turism/hotell,lite jobbigt men det fixar sig.dem flesta verkar bra och Egil är utan tvekan bäst haha bara av att titta på honom får en att skratta nej gud vad elakt men det är faktiskt sant.och jag av alla människor går på matte b kan ni fatta haha ja det kan jag ju fatta men inte fan fattar jag talen i boken.i måndes fick jag min efterlängtade lön och ville inget hellre än att spendera den så jag & louise åkte ut till väla efter skolan där vi var i nästan fyra timmar och jag inhandlade en massa bla. två par byxor,vit munktröja,4 eller 5 toppar osv.iallafall nu så har jag inte så där värst mycket pengar kvar. och definitivt inte nu efter att ha betalt alla jävla skulder haha det lät något men det är sant.igår efter skolan ville jag trots allt spendera lite pengar till så jag köpte ett par jeans till ;) igår var jag också med johannes hela dagen :) idag har jag varit med louise vi har pluggat i tre timmar och har skrivit ett jätte proffsigt arbete om kryssningsfartyg,mycket givande.men nu är vi allafall klara med det.och en sak till jag gillar faktiskt vår klass mycket lugnare nu och de bästa är fortfarande kvar,skolan i allmänhet flyter på och allt känns bra just nu.klupmen i magen för att gå till skolan har iallafall inte ännu kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0