upside of anger.

godkväll! länge sen jag skrev nu faktiskt,men det händer så mycket i mitt liv för tillfället så att jag inte har tid att sitta här och skriva en massa. och nu har jag äntligen jobbat klart och ni kan tro att det är så himla skönt.vilken befrielse nu är man ledig tills skolan börjar och det ända man längtar efter nu är ju såklart lönen som inte kommer förrens den 27:onde lite segt men det löser sig.

igår när jag hade vaknat åkte jag ner till stan för att träffa min underbara vän louise som skulle bjuda mig på kinesmat,tusen tack för det.lunch buffé på österns pärla,gud så gott.resten av dagen tillbringade jag med denna lilla filur.på kvällen kom johanna och vi tre började i stress och svett göra oss i ordning för en utekväll.skulle ta tåget halv åtta men johannas snälla mor körde oss hem till malin i gantofta så det var ju skönt.hemma hos malin är det alltid trevligt jag gillar att va där helt enkelt och det var trevliga människor dessutom.klockan 2200 fick jag,louise & johanna runa ner till tåget och som tur var hann vi ;D och båten kom vi med och vi lyckades till och med inhandla tre svettiga cheeseburgare.inne på retro var det som vanligt fett mycket människor men kul hade vi ändå.och malin,parre,lovisa och emma och några till var ju också på retro men tog dock ett tåg senare till stan än vi.när klockan var nästan halv tre får jag ett jätte trevligt sms av min pojkvän; detta e si4sta sms kom ut annarskan+kan duglömma mig men jag gillar dig.hur tolkar man detta? iallafall vi gick ut från retro och jag fick träffat johannes tog båten över till helsingborg igen.också köpte jag,johannes och louise varsin kebab.sen tog vi 219 hem klockan 0400 och var hemma vid 0500.

idag var man ju allt annat än pigg och fräsch men iallafall jag & johannes softade oss igenom dagen och på kvällen gick jag hem till louise och åt potatissallad och grillat,mums! efter det var det mys med johanna och louise hemma hos mig.fruktsallad,ostbågar,cola,polly,chokladpudding and you name it.det var en äkta kränge kväll och magen är full till max nu.vi spelade kort och tittade på upside of anger skit bra film.nu vill jag att mina föräldrar ska komma hem för jag vågar nog inte gå och lägga mig när ingen är hemma.min lyxlirare till bror är ju i kreta.

image48

jag & min underbara louise ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

äntligen lite blogg-skrivande. ;)

2007-08-12 @ 01:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0