there's a brighter day.

min helg: fredagen började med att jag vaknade upp med johannes och sen så var jag med honom hela dagen :) på kvällen åt vi grillat sen åkte han hem och jag började göra mig i ordning för party.gick hem till louise där vi hade fest på hennes rum bara jag & hon,en massa bra musik och självklart vitt vin,kan det bli bättre? nej ;D vid tio tiden kom louises syster och hon joinade vår fest i louies rum ;p men efter ett tag ville vi hem till lina så det bar vidare.hos lina var det hur trevligt som helst,jag hade iallafall kul.vid halv tre-tre tiden kom louises "kära" pojkvän och hämtade oss och körde oss till stan där det var mening att bara jag skulle gå av så att jag kunde möta min pojkvän som var så gullig och köpte kebab till mig,men louise gick också av och hur det gick för henne sen kan vi ta en annan gång haha.träffade iallafall johannes och henke,efter ett tag så gick dem och hämtade sina cyklar och det visade sig att johannes hade punka.så vi fick alltså gå från knutpunkten till fredriksdal sen pallade inte vi mer så vi sov hos hans mamma istället.

lördagen var kommen,och upp och hoppa fick man göra efter kanske 5 timmars sömn för stackars johannes skulle upp och jobba.när jag var hem kommen kunde jag riktigt höra hur min säng kallade på mig så jag gick och la mig och sov i stort sett hela dagen.klockan halv fem kom mamma upp och väckte mig nog glad man var då,jag hatar egentligen att sova på dagen för jag blir på så jävla dåligt humör sen.men iallafall ringde louise och hon sa att vi skulle sticka om en timme till lovisa så det var bara att gå in i duschen och göra sig i ordning igen. hemma hos lovisa åt vi kycklingsallad och hade allmänt trevligt.sen kom bruer,tom,david och alexandra.vi stannade hos lovisa till halv tolv då var det dax att gå 2 hela km för att komma till närmsta busshållsplats.jag och louise ville verkligen inte missa bussen så vi gick 2 km på 15 minuter bra jobbat.när vi kom fram till busshållsplatsen fick vi oss båda ett gott skratt: en tant står med en glödlampa på huvdet.en glödlampa med fot,låter kanske inte så roligt när man inte har sett det men det var det,ljushuvudet nummer ett ;) och hennes skratt det kunde man bara skratta åt.
 
kvällens bästa: det tar en kvart sen är det bara tvn som gäller! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0