om det ändå bara kunde vara sommar.

ja visst är det sommar allt,enligt våra almenackor.idag ska man väl inte klaga för det regnar inte och det är ju alltid något.men alla dessa molnen? och det hade ju inte skadat om temperaturen skulle gått över 25 grader.idag är det exakt 21 dagar kvar tills vi börjar skolan alltså 21 jag dör ;o blir så deprimerad så det inte är sant vad är detta för något? ingen sol,jag behöver sol för att orka leva.för att orka med skolan igen.snackade med louise i telefon precis och hon sa att denna sommaren hade folk käkat mer antidepresivamedel än någon annan sommar förut,folk åt dubbelt så mycket än vad dem brukade dessutom och jag förstår dem.vi snackade även om resor och fy för vad jag bara vill bort härifrån till en lugn varm och solig plats,där kan jag stanna nu i tre veckor tills vi börjar skolan.bara koppla av inte tänka på något utan bara sola,bada och lixsom bara finnas till.och tack vare luci på mollberg så fick jag inte jobb hela juni om jag bara hade jobbat då hade jag haft några tusen och då hade jag kunnat sticka iväg för länge sen.nu jobbar jag och sliter och kommer få en bra lön i slutet av augusti men vad hjälper det mig nu?


saker som varit bra denna sommaren:


- the sounds på hamntorget

- midsommarafton
- det var sol i ca: 5 dagar och jag utnyttjade det med sol & bad så gått jag kunde.
- venfestivalen (joddla med siv ;D)
- båstad,rixfm var väl inte bra men båstad är för jävla mysigt.
- landskrona karnevalen bättre än vanliga helger.
- olofström med louise & fredrica lungt,tyst och skönt.
- helsingborgsfestivalen: tre dagars fest och massa god mat.
- jag har skaffat mig pojkvän ♥
- jag fick jobb trots allt på mammas jobb: hh-ferries
- jag har shoppat ganska mycket trots allt.

image42

saker som varit dåliga denna sommaren:

- det har regnat mer än halva sommaren,lätt.
- vi köpte oss en pool som vi utnyttjat max 5 gånger
- helsingborgsfestivalen var överskattad och vädret sög i största allmänhet.
- jag fick inte jobba i juni när alla andra jobbade,utan jag var ledig och hade ingeting att göra.
- jag kan inte åka utomalands för att jag inte har råd.
- skolan börjar som sagt om 21 dagar
- min morfar är inte här denna sommaren.
- smhi ljuger hela tiden om att det ska bli sol nu lovar dem sol igen i augusti får väl se om de talar sanning.

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0