nu närmar det sig med stormsteg.

endast 8 dagar kvar till skolan börjar och det är alltså 7 dagar kvar man kan njuta av,men istället för att njuta,räknar jag bara ner varje dag hur många dagar det är kvar och får ångest för att denna sommaren har varit som den varit.idag har jag iallafall mysigt och njötit till max med sol,bad och en underbar miljö i skogen.idag kom johannes hem från tyskland så om ett tag kommer han hit och myser med mig :) på fredag drar malmöfestivalen igång och detta året kommer det verkligen bra artister dit som exempel: sahara hotnights,timbuktu,melodyclub,the ark,joddla med siv och nrj in the park.men jag fattar inte hur man ska kunna ha råd att åka dit så många olika dagar för det är ju så mycket man vill se och alla spelar ju såklart på olika dagar,aja det löser sig man får ju helt enkelt välja ut dem bästa! i helgen hade jag velat samla alla tjejer och ha en stor fest med en massa god mat och god dricka nu innan skolan börjar,men antar att det inte lär bli så.men ni tjejer som läser detta kan ju fundera om ni är hemma själva så vi hade kunnat genomföra detta spektakel ;) nu ska jag gå och se om maten är klar för annars svälter jag och förresten än så länge har jag klarat två dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0