Nrj in the park.

igår var det första skoldagen efter sommarlovet,och det var väl helt ok faktiskt.trevlig klass många från den gamla och några nya,tror nog att vi ska kunna komma överens bra.framåt eftermiddagen bar det av till malmö med louise,hennes mamma och pappa och linnea.gick först en runda och titta sen var det dax för nrj in the park,riktigt kul faktikst fast förvisso tittade vi bara på storbildsteven men pallade inte trängas med alla andra hundra tusen bla bla huen som stod där.tog tåget hem 21.37,fullpackad like always och det var rena turen att vi kom med.

idag var det skola igen,lite mer allvar idag faktiskt.efter skolan åkte jag hem till min kära pojkvän ♥

imorgon bär det av till malmö igen the ark och meledy club :D men jag känner på mig att det inte kommer bli som vi tänkt oss.alla slutar så sent och det tar ju trots allt ganska lång tid att ta sig dit här ifrån hemma hos oss,först buss sen tåg.men det löser sig som alltid.ha det bra vi ses i malmöööööö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0