när vi är trygga i varandras andetag.

somnade trots allt igår och vaknade idag klockan 1400 efter 13 timmars sömn precis vad jag behövde.men känner mig fortfarande inte utvilad och jag har ont i hela kroppen känns det som.också har jag fått nacksparr på vänster sida av nacken kan inte vrida mig långt åt det hållet för då gör det så himla ont.idag har det varit en riktig slappedag det enda vettiga jag har gjort idag är att jag städat mitt rum sen har jag bara kollat på film och käkat en massa.

jag hoppas verkligen att det blir en liten tripp den 31-2 för jag behöver verkligen komma bort någonstans med bara dig louise och ta det lungt ♥

man blir så rent ut sagt jävla trött när man vaknar och tittar ut genom fönstret och ser sånt här väder i mitten av augusti.var är sommaren? vi fick 6 dagar sol och det var nog allt? är det allt gud har att erbjuda till alla trötta svenskar som bara vill ha sol och bad.som louise sa innan om det inte blir fint väder nu snart igen kommer man nog att få ganska hög frånvaro när man börjar skolan igen.fast jag undrar om 10 dagar sol räcker för att man ska orka med ett helt år ända tills nästa sommar.fast man får väl helt enkelt leva i nuet och ta dagen som den kommer. i morgon är en ny dag och jag ska ta nya tag och försöka genomföra det omöjliga?

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0