måndag hela dagen lång.

idag vaknade jag upp och hade rätt inställning till att vara nyttig,men skippade dock promenaden inna frukost.men till frukost gjorde jag en smoothie bestående av; en banan,ett äpple,havregryn,filmjök och vatten.mums eller inte fy fan vad räligt den var, den var nog bara nyttig.men nu har jag köpt naturell yougurt och bär och sånt också ska jag skippa havregrynen,så i morgon kommer den nog att bli mycket godare.sen bar det av till ungdomsmottagningen för att titta till att allt stod rätt till jadå.och idag var det ju äntligen strandväder kanske en aning blåsigt men när vi hade hittat en läig plats kunde man inte klaga för då var det varmt och skönt.nu har jag precis försökt att gå ut och jogga,visst kom jag ut men det var inte länge jag orkade jogga haha,joggade nog mindre än halva rundan men jag menar man måste ju börja någonstans? i morgon får det bli en promenad innan fukosten.och i morgon ska vi till västersjön och mysa.och nu ska jag gå och äta fisk,potatis och kall dillsås mums vad gott det ska bli! sen ska jag till louise och se hur hon mår ;) pusspuss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0