i won't be crying.

idag har det varit en riktig slappe dag.det började med att jag vaknade upp tillsammans med johannes :) sen åkte han och jobba och jag satt på en film en öm kyss.riktigt bra film som handlade om en kille och en tjej som blev kära i varandra trots att killen skulle gifta sig med sin egna kusin.efter att jag sett filmen blev jag allmänt trött,deprimerad och uttråkad eftersom jag inte hade någonting att göra.men då skickade jag ett sms till pesa och hon ville gärna dela sina tid med mig,så jag cyklade upp till henne och såg min andra film för dagen fantastic four.väldigt overklig film men jag tyckte den var bra trots allt,efter filmen cyklade jag hem och åt sen cyklade jag bort till louise och snackade lite skit efter ett tag kom johanna och vi satt på en film min tredje för dagen down in the valley,också en mycket bra film! haha så min dag har typ beståt av att titta på film men och andra sidan har jag ju också träffat mina vänner och det är ju alltid kul,nu är klockan 0000 och jag ska gå och sova pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0