here with you.

FÖRSTA
riktiga jobb
cafét på råå,fick dock bara 40 spenn i timmen haha.
egenköpta cd backstreet boys skulle jag gissa på.
piercing/tatuering  naveln och örat,tatueringen kommer snart.

SENASTE
biltur
i torsdes när pappa hämtade mig från jobb.
kyss igår
lånade bok kittys dagbok,läste kanske 10 sidor max
film sedd sorority boys
dryck coca cola
mat äten en bulle med räkost & gurka
telefonsamtal fredrica
låt spelad fast car

JAG
vill
att louise ska komma hit så vi kan laga mat
har badat & solat idag
önskar att vädret håller i sig resten av sommaren
hatar är ett väldigt starkt ord så jag vet inte.
är rädd för myrorna i trädgården
undrar om det blir sol i morgon?
älskar min familj och mina närmaste vänner
sjunger alltid, i love it!
gråter när jag mår dåligt.

JA ELLER NEJ
jag har en dagbok
ja
jag gillar att laga mat nja
jag har en hemlighet jag inte delat med någon det tror jag säkert
jag har fler än 3 piercingar ja om öronen räknas.

FAVORIT
nummer
2 & 9
färg rött
dag 9:onde oktober,jul & nyår
månad sommarmånaderna
drycker coca cola & cider

FÖREDRAR
gos eller hångel
kan inte välja.
rött eller vitt vin vitt vin är bäst
hemmakväll eller utekväll svårt att välja men tror utekväll trots allt

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
gråtit?
ja som en stucken gris dessutom
hjälpt någon? kan jag inte påstå
köpt något? ja bullar & cola i morse
gått på bio? nej
sagt jag älskar dig? ja till louise :)
saknat ett ex? nej
skrivit i en dagbok? nej
haft ett seriöst samtal? ja
saknat någon? ja
kramat någon? ja louise fick en massa kramar igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0