helgens bravader.

fredagen blev kommen och det innebar att jag skulle upp och jobba klockan tio som jag gjort nu i två veckor.efter jobb och när jag kom hem gick jag till johanna,hon slingade sitt hår och jag började göra mig i ordning.sen kom pesa & lovisa och efter ett tag kom även louise vi beställde pizza och kebeb och det skulle krängas.sen började vi festa lite bara vi då.sen kom det lite folk bl.a lidal och dem. sen rullade det bara in en massa folk.jag hade det väldigt skoj tills vi började snacka om en massa och sen berättade louise det och då var det kört och båda två fall ner i gråt men det löser sig eller löste sig? vid ett tiden tog festen slut.

och det blev lördag så klart.gick och köpte bullar på morgonen med johannes sen var vi i min trädgård hela dagen och sola och badade :) vid fem tiden kom louise hit och vi började laga mat: potatisgratäng med oxkött och fetaost,tomat och rödlök.mums vad gott det var och som vi krängde till efterrätt blev det kladdkaka made by; mig själv ;) muhu.sen kom johannes igen och vi tre satt och drack lite vin och öl.och hör och häpnad så kom faktiskt bennie till slut också,mycket trevligt.sen gick jag och johannes upp och sov.

och idag är det söndag och jag vaknade på ett fy helvetes humör,förlåt mamma och pappa och johannes för mitt dåliga betende men jag har inte haft så ont i huvudet på länge,migrän ;o så när johannes tog bussen vid halv tolv gick jag upp och sov i nån timme till och vaknade faktiskt av att det nästan hade försvunnit,skönt! så johanna kom hit också solade vi och badade hela dagen.nu ikväll har vi vatt nere på råå och tagit en glass och sett simpsonfilmen den var faktiskt bra,lite sådär små rolig men antar att jag inte har samma humor som typ killar haha.

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0