dikter.

skriven av mig själv år 1998:

Dikten om mig själv
Jag tycker jag är så perfekt själv.
Men jag får tänka på andra också,
för annars går det fel.Jag tycker att
jag är så perfekt själv.Men andra
är också perfekta.

mer dikter av mig själv år 1998:

Dikten om gubben OM
Gubben om skulle gå och hälsa på sin vän
gubben OM OM. Gubben OM OM och gubben
OM skulle leta efter MOM när de hitta MOM så
åt dem upp MOM.

denna är faktiskt lite djup

Dikten om att vara kär
Nästan alla är kär i någon.Men man vill ju ha det
inne i sig.Ingen annan kan säga att du är kär i han.
Tänk er för säg aldrig vem ni är kär i.

Dikten om skrivaren
Jag får papper till mat och jag får inget att dricka och
jag går på el och de är jobbigt ibland.

HAHA är allt jag har att säga.det är nästan bud på att producera dikterna.
mycket inteligenta och genomtänka.


Kommentarer
Postat av: angelina

haahahaha så jävla goa :D

2007-08-28 @ 13:09:56
URL: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0