den stora dagen.

i morgon börjar skolan igen,tråkigt att sommaren redan är slut,nu tänker ni vilken sommar och ja det undrar jag med.men det är iallafall slut på ledigheten och man ska tillbaka till skolbänken,man ska gå upp tidigt igen,plugga,göra läxor,ha prov and you name it.sommaren 07 blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig.jag hade velat ha mer av sol och bad och en massa mysiga kvällar på gröningen eller stranden men man får väl bara hoppas att vädret nästa sommar bli bra.men om man nu bortser från vädret så har det trots allt varit en rolig och ganska händelserik sommar.denna sista dagen på lovet har jag faktiskt bara tagit det lungt städat lite och spenderat tid med min underbara vän louise.i morgon tjejer börjar allvaret vi ses i skolan 08.30 PUSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0