begin to hope.

fredagskvällen eller ja eftermiddagen började med att vi tog tåget ner till malmö.där softade vi runder och såhära sen ringde min bror och sa att han var i malmö och jag ville hemskt gärna gå och säga hej till honom eftersom han varit på kreta i två veckor så jag & louise gick iväg och bad lovisa,pesa och linda att snällt vänta tills vi kom tillbaka.men dem fattade tydligen inte för när vi var tillbaka var dem borta.men jag och louise klarade oss och vårt kebabsug kom fram så vi gick igenom hela jävla malmö för att hitta kebab,alltså jag fattar inte vart dem gömmer alla sina pizzerior och kebabhak.men till slut hittade vi ett fatttigt sådant.men det fick ju funka,fick varsin torr svettigt äcklig kebab och inte nog med det han försökte blåsa oss på 100 spenn så jag tog en hundra lapp och han blev arg men det sket jag i och + att jag aldrig fick min jävla coca cola.efter detta blev både jag och louise väldigt deprimerade men trots detta så gick vi till stora scenen och såg the ark tillsammans med min bror och jennie.men efter lite mer än en halvtimme fick vi nog och tog tåget hem.sen åkte jag vidare hem till johannes och sov :)

lördagen var kommen och det var dags att gå upp och hoppa och åka hem och snygga till sig,iväg med familjen väla,citygross och famillia.när vi var hemma igen åt vi tacos,mums :D vid sju tiden åkte jag och louise ut till gantofta hem till malin där det var kräftskiva lika kul som vanligt,man har aldrig tråkigt hos henne faktiskt.vid halv tolv tiden kom helge och hämtade oss och släppte av mig på ringstorp där johannes var på fest.sen åkte vi hem efter ett tag och johannes du måste förstå hur himla mycket jag tycker om dig ♥

söndag,veckans tråkigaste dag fast den blev inte så tråkig idag eftersom jag har spenderat dem med min underbara pojkvän :D fast en sak suger det är skola i morgon ;/ och det är 9 veckor kvar tills höstlovet,snälla låt det gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0